Terapie sdílením - Ester&Josefina

PŮVODNÍ NÁZEV: -
PŘEKLADATEL/KA: -
ŽÁNR: humor
NAKLADATELSTVÍ: Listen
ROK VYDÁNÍ (v ČR): 2018
POČET STRAN: 304
VAZBA: brožovaná (paperback) bez přebalu

Děj:

Instagramový účet esterajosefina, zná nebo o něm minimálně slyšel, v dnešní době snad každý. Zprávy vytržené z kontextu, které mají společné téma - vztahy a rozchody, denně baví tisíce lidí.

Můj názor na knihu:

Knížka je cílena především na ženy po rozchodu, ale myslím si, že pobaví každého. Je rozdělena do 15 sekcí, u každé je fotka od jedné z autorek. Na začátku jsou dva krátké texty. Ester Geislerová popisuje jak kniha vznikla a jak přišly s nápadem na kolekci Manifesto a Josefína Bakošová přidala svůj příběh ze života. Knihu uzavírá text od Tomáše Dvořáka, který objasňuje důležitost zpráv ve společnosti.


Slyšela jsem několik názorů, že se jedná o pouhé plýtvání papírem. Já s tím úplně nesouhlasím. Ano, stránky nejsou vždy zcela zaplněny textem. Podle mého názoru, by ale zprávy tak nevyzněly, kdyby jich bylo namačkáno několik na jedné stránce.

Dlouho dobu jsem mel pro tebe strpení a pochopení ale ted uz na to seru. Takže mi polib prdel a vyser si voko.

Další, pro některé, trochu zarážející věcí je cena knihy. Jakožto chudá studentka bych asi také dvakrát zvážila, zda knížku opravdu nutně potřebuji, kdybych si ji měla kupovat. Cena 350Kč za knížku, kterou přečtu během půl hodiny...

Miluji te, ale nevím to jistě. Jen prosím bydli se mnou dál, to zvládneme i když budu chodit s jinou. Ale ty si do našeho bytu nikoho tahat nebudeš.

Terapii sdílením nesmíte považovat za příliš cenné literární dílo. Na podobné téma existuje i knížka Mléko a med, tu jsem také četla a je to na úplně jiné úrovni. Pokud se do knížky pustíte s ne příliš vysokými očekáváními, nezklame vás. Přesto bych si zařadila do kategorie 'nenadchne, neurazí'.


Shrnutí:
Stojí tedy knížka za zakoupení? Já si myslím, že ano, hlavně pokud jste fanoušky již zmiňovaného instagramového účtu a chcete podpořit autorky. Knížka je po grafické stránce hezky zpracovaná a ačkoliv jsem ji měla za necelou hodinku přečtenou užila jsem si ji. Občas se pobavíte a občas máte chuť začít mlátit hlavou o zeď nad hloupostí některých lidí.

Hodnocení knihy:


Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Euromedia, Terapii sdílením si můžete zakoupit na e-shopu Knižního klubu.

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.