Temnou chodbou - Lois Duncan



Přijely do internátní školy, za nedlouho, se ale dozví, že jsou oběťmi experimentu, při němž je v sázce nejen jejich zdravý rozum...

PŮVODNÍ NÁZEV: Down a Dark Hall
PŘEKLADATELKA: Jiřina Stárková
NAKLADATELSTVÍ: Baronet a.s.
ROK VYDÁNÍ: 2013
POČET STRAN: 172









Anotace ( vlastními slovy ):
Kit Dordyová nastupuje do prestižní internátní školy, zatímco její matka jede na svatební cestu. Již při příjezdu k blackwoodskému sídlu cítí jako by ta budova byla...zlověstná. Kit přijela do školy o den dříve, takže strávila noc v prázdném křídle sídla. Těšila se až přijede více dívek, se kterými budou pořádat večírky, povídat si zkrátka se těšila až sídlo ožije. Ke studiu byly, ale přijaty pouze tři další dívky, ve kterých se po příjezdu probudí mimořádné umělecké nadání, ke kterému předtím neměly sklony a Kit každou noc pronásleduje vtíravá hudba. K hudbě se přidají podivné sny, ztrácejí se dopisy, které dívky posílají svým blízkým a tak ztrácejí veškerou komunikaci se světem a všechen personál podá výpověď. Dívkám dojde, že něco není v pořádku. Poté, co dají hlavy dohromady zjistí, že se staly oběťmi nebezpečného experimentu, při němž je v sázce nejen jejich zdravý rozum...

Můj názor na knihu:
Mě se kniha moc líbila má takový ten hororový nádech a na rozdíl od knihy Asylum (Recenze) jsem se u této knihy ohlížela a kontrolovala své okolí. Není to tak, že by to byl vyloženě horor, ale takové věci typu 'probudily se a v pokoji cítily něčí přítomnost', 'někdo stál u jejich postele a sledoval je, ale jakmile rozsvítily byl pryč' mě nutily se rozhlížet. A jelikož jsem knihu četla v noci bylo to mnohem děsivější.
Jinak k postavám... s Kit jsem neměla nejmenší problém, byla tu ale Ruth, která se mi ze začátku jakžtakž líbila, potom jsem jí nemohla vystát a na konci to byly smíšené pocity.
Další postavou byl Jules, který mi přišel jako takový 'mamánek', kterému se na konci KONEČNĚ! otevřou oči.

Zakončení příběhu mi, ale celkem vadilo, protože bylo takové... nejasné. Chtěla jsem vědět jak to bude dál jestli se postavy ještě potkají nebo ne, zkrátka stačila by jedna kapitola o rok dopředu a měla bych jasno. Takhle si můžu tak maximálně vymýšlet různé teorie.
Knize bych dala


, protože není to průměrná kniha, ale 4 se mi jí dávat nechtějí... :)


Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.