Falešný sňatek - Magdaléna Mintová

PŮVODNÍ NÁZEV: -
PŘEKLADATEL/KA: -
ŽÁNR: Humor, román pro ženy
NAKLADATELSTVÍ: Knižní klub
ROK VYDÁNÍ (v ČR): 2018
POČET STRAN: 224
VAZBA: vázaná (hardback) s přebalem

Děj:

Ema dosáhla svého cíle, bude mít bohatého manžela. Vše se ale zamotá, když se do jejich rodinného domu, spíše paláce, vrátí Albertův bratr Filip. Bude Ema ochotná vzdát se finanční jistoty pro možnou lásku?




Můj názor na knihu:

Po skvělém prvním dílu Falešný román, jsem se nemohla dočkat pokračování příběhu o Emě. Už se jí podařilo získat snoubence svých snů, je bohatý a nehledá velkou lásku. Věřila jsem, že se autorce podaří napsat něco ještě o trochu lepšího, ale přišlo mi že se držela laťky nastavené prvním dílem. 

Ema prošla celkem velkým vývojem. Zatímco v prvním díle se zajímala jen a jen o sebe. Ve Falešném sňatku jakoby dospěla. Začala se zajímat i o druhé a jejich dobro. Tím získalo několik vedlejších postav více prostoru, což je dobře. Celou knížku jen a jen o Emě bych asi nedala. Hlavně praštěná Natálie nebo lidé pracující v domě Svíčkových.


Opět se neubráním poznámce o Bridget Jonesové nebo Bočkově Aristokratce. Pokud by se osekaly věci okolo, jedná se v podstatě o paralelu Bridget - naivní, vtipná, rozhoduje se mezi dvěma muži z nichž jeden je 'špatný' a druhý 'dobrý'. Jen ta hledala životní lásku, Ema hledá bohatého manžela. S Aristokratkou má hodně podobný humor, který mi sedí a hlavně díky němu mě knížka baví.

Poslední kapitola mě naprosto dostala. Brečela jsem u ní smíchy i dojetím. Vztah Emy s Albertem prošel velkým vývojem a byla jsem z něj nadšená. Nejedná se o bůhví jak velké překvapení na závěr, spíš takové milé zakončení celého příběhu.

Autorka si nechala pootevřená vrátka na pokračovaní, což mě těší, protože pokud by se dokázala držet nastavené laťky mohla by vzniknout skvělá odpočinková trilogie.



Shrnutí:
Pokračovaní Falešného románu pokračovalo na stejné vlně jako první díl. Což na jednu stranu je skvělé, na druhou jsem se ale chvílemi nudila. Ema už se chovala o trochu méně na facku, její rozhodování mě sice občas štvalo, ale řídila se svým srdcem. Některé okamžiky byly jako vystřižené z pohádky, pak se ale vrátila krutá realita.

Knížku bych stejně jako první díl doporučila převážně ženám, jako oddychovou četbu.


Hodnocení knihy:

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Euromedia. Knížku si můžete zakoupit na e-shopu Knižního klubu.

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.