Vařit dokáže každý - Mattgias F. Mangold


Naučit se vařit? V principu maličkost!


PŮVODNÍ NÁZEV: Das Prinzip Kochen
PŘEKLADATEL/KA: Milada Buriánová
ŽÁNR: kuchařky
NAKLADATELSTVÍ: Euromedia Group
ROK VYDÁNÍ (v ČR): 2017
POČET STRAN: 336
VAZBA: vázaná (hardback)


Můj názor na knihu:

Dnešní recenze bude trochu netradiční. Jedná se o recenzi na nonfikci, takže bude kratší. A další zajímavostí je, že se jedná o recenzi na kuchařku. Ti kteří mě znají vědí že já a vaření nejde moc dohromady. Dokonce se mi podařilo jednou připálit i vodu. Prostě se mi podařilo začíst a ta trocha vody se vařila zhruba 3 hodiny. Ale za tu knížku to drhnutí hrnce stálo!  :D

Proč jsem si tedy knížku vybrala? Je to v podstatě výzva a výběru nelituji, v knížce je spousta zajímavých receptů, které rozhodně stojí za vyzkoušení. 



Knížka je dělaná pro úplné začátečníky. Hned na začátku je ukázáno jak očistit brokolici, oloupat chřest nebo třeba rozebrat ananas. Co se mi moc líbí je 10 rychlých receptů, které si pomocí QR kódu můžete najít na youtube. Vím, že si při vaření občas nejsem jistá, jestli vše dělám správně a tyto video recepty jsou super.

V knížce je 48 částí a každá je rozdělena na princip, prototyp a kreativní laboratoř. V principu se dozvíme to nejdůležitější, abychom pochopili co máme dělat. Prototyp je jednoduchý vzorový recept a v kreativní laboratoři najdeme různé tipy na obměny receptu nebo jeho vylepšení.

Sama jsem zatím zkoušela dělat cupcakes, zmrzlinu a calzone. Nafocené mám jenom cupcakes, jelikož zmrzlina a calzone zmizely jen jsem je dodělala, tímto zdravím svého milovaného bratříčka.



Shrnutí:
Knížka ukrývá spoustu zajímavých receptů na polívky, masa, zeleninové směsi i dezerty. Vše je doplněno úžasnými obrázky, nad kterými se sbíhají sliny.

Ačkoliv je knížka převážně pro ty, co se v kuchyni teprve snaží rozkoukat. Myslím, že si v ní spoustu tipů najdou i ti, kteří vaří už několik let.


Obálka:

Obálka i obrázky uvnitř knížky jsou více než vydařené. 5 z 5hvězdiček

Hodnocení knihy:

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Euromedia, a pokud si chcete rozšířit své kuchařské obzory knížku najdete na e-shopu Knižního klubu. 

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.