Bohatá čínská přítelkyně - Kevin Kwan



PŮVODNÍ NÁZEV: China rich girlfriend

PŘEKLADATEL/KA:
 Gabriela Pechanová
NAKLADATELSTVÍ: Omega
ROK VYDÁNÍ ( v ČR ): 2016
POČET STRAN: 424
VAZBA: Pevná (hardback) s přebalem



Anotace:

Nicholas a Rachel konečně plánují svatbu. Nicholas je ochoten vzdorovat matce a vzdát se ohromného dědictví, které na něj čeká v Singapuru, jen aby si vzal Rachel a mohl s ní žít v New Yorku, kde se poznali. Rachel se sice na svatbu těší, ale sužuje ji touha poznat svého pravého otce z Číny. Šokující odhalení Nicholasovy matky poznamená životy obou hrdinů a zavede je do světa neuvěřitelného šanghajského přepychu... Chcete se proletět soukromým letadlem, které připomíná letovisko na Bali, nebo kličkovat po čínských dálnicích v meruňkové Formuli 1? Láká vás nahlédnout do aukční síně při dražbě čínských svitků ze sedmnáctého století? Chcete poznat podnikatele, který se vypracoval ze syna rybáře na jednoho z pěti nejbohatších lidí v Číně, ale jeho vkus a způsoby odolávají změně?


Můj názor na knihu:

Kniha je sice druhým dílem série Šíleně bohatí Asiati, ale jedná se o volné pokračování. Takže se nemusíte bát, že byste příběh nepochopili bez přečtení prvního dílu. Ze začátku jsem sice ve všem měla trochu zmatek, hlavně ve jménech, která se mi míchala dohromady. Ale postupně do sebe vše začalo zapadat.

Kniha je o vyšší čínské společnosti, kde si většina platí poradce. Poradci jim říkají, co si oblékat, co říkat, jíst, číst, zkrátka jim řídí život, aby jejich klienti dosáhli lepšího postavení ve společnosti. To znamená, že jim budou chodit pozvánky na významné akce, jako jsou velkolepé svatby, nebo i do jaké školy budou chodit jejich potomci. Upřímně mě celkem zaujalo chování lidí v aukční síni. Dražily se svitky ze 17. století, o kterých se domnívali, že jsou zničeny. Lidé je nekupovali, protože by chtěli mít něco tak úžasného doma, ale proto, aby ostatní rodiny při návštěvě viděli, že oni na to mají a jsou ti nejlepší...

Autor pojal knihu humorně s vtipem a nadsázkou. Všichni chtějí jen to nejlepší a například sezení při letu v ekonomické třídě pro ně nepřipadá v úvahu, protože co kdyby je někdo viděl a nedejbože vyfotil!


Shrnutí:
 Kniha je rozdělena na tři části, z které se dále dělí na kapitoly, kde je vždy napsané datum a místo. Opravdu to pomáhá při urovnávání děje, takže bych to brala jako plus. Ovšem věc, která mi neskutečně moc vadila, byly vysvětlivky, třeba u Příliš mnoho Kateřin jich bylo taky požehnaně, ale otáčet až na konec knížky jsem nemusela.
 Podle anotace jsem myslela, že mi příběh sedne. Nejsem úplně na tento typ knížek, což asi víte, ale většinou, když vyzkouším jiný žánr jsem nadšená.
Jsem si jistá, že se najdou lidé, kteří budou knihou uchváceni, ale já to o sobě bohužel říct nemohu. 

Obálka:

Obálka je moc pěkná, rozhodně zaujme a vystihuje knihu. :) 5 z 5 hvězdiček.

Obálky v ostatních zemí:



 Hodnocení knihy:





Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Omega.

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.