Šibeniční vrch - Lois Duncan


Lidé podléhající davové hysterii a chystající se napodobit zfanatizovaný dav, který koncem 17. století věšel lidi v Salemu. Vítejte v Pine Crestu...


PŮVODNÍ NÁZEV: Gallows Hill
PŘEKLADATELKA: Jiřina Stárková
NAKLADATELSTVÍ: Baronet a.s.
ROK VYDÁNÍ: 2014
POČET STRAN: 212


Anotace ( vlastními slovy ):

Sedmnáctiletá Sarah Zoltanneová je nucena se odstěhovat do Pine Crestu, za novým partnerem její matky. V Pine Crestu žijí konzervativní starousedlíci, kteří nevítají nové sousedy a obzvlášť ne ty, kteří podle nich rozvrací rodinu. Sarah se tak na místní škole stává vyvrhelem. V předvečer svátku všech svatých se ve škole pořádají tradiční studentské oslavy a Sarah v domnění, že si konečně najde kamarády souhlasí s rolí věštkyně. Její přesvědčivý výkon má obrovský úspěch, a protože se na pouti nedostalo na všechny Sarah přistoupí na návrh, pokračování v roli věštkyně. Nevinná zábava se však změní v noční můru, spolužáci podezírají Sarah z čarodějnictví a chtějí jí vystrašit. Nakonec, ale podlehnou davové hysterii a chystají se napodobit zfanatizovaný dav, který koncem 17. století oběsil v Salemu devatenáct údajných přisluhovačů ďábla...


Můj názor:
Začneme negativy...

Co mi na knize vadilo.
Občas mě vytáčel Ted ( přítel matky Sarah ), ale koho ne. Jeho postava byla tak neuvěřitelně nudná a tím jak si myslel, že Sarah vše dělá proto, aby se rozešel s její matkou mě po chvíli přestala bavit. Zkrátka tato postava je velice upnutá.
Když už jsme u těch postav. Erik, z této postavy jsem byla opravdu zmatená, protože chvíli mi byl sympatický a chvíli bych ho nejradši přizabila.

Co se mi na knize líbilo.
Jedinou vyloženě kladnou postavou byl Charlie, který se k Sarah choval moc hezky a hlavně jí věřil.
Pokud mám zhodnotit příběh, tak konec ( alespoň podle mě ) předvídatelný úplně nebyl.  Očekávala jsem hodně věcí, ale vyloženě takovéto zakončení ne.
Knihu jsem četla už po druhé a nebylo zde něco, co by mě od čtení odrazovalo. Kniha se dobře četla a příběh rychle ubíhal. Námět této knihy je zajímavý a myslím, že je i vcelku dobře zpracovaný.



Proč je tu ta fotka 2x?  protože se mi moc líbí.. tu bude tím, že jí konečně fotil profesionální fotograf a ne já...
Jeho webovky ZDE. :)
*Verča*

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.