Anna krví oděná, Dívka z nočních můr - Kendare Blake


Tyhle dvě recenze jsem spojila, protože děj 2. dílu se bez spoilerů popsat nedá.

PŮVODNÍ NÁZEV: Anna Dressed in Blood
PŘEKLADATELKA: Andrea Vašíčková
NAKLADATELSTVÍ: Baronet a.s.
ROK VYDÁNÍ: 2013
POČET STRAN: 272


Theseus Cassio Lowood zabíjí duchy, ale nesnáší, když o něm někdo říká že je "lovec duchů" nebo jak jeho kamarádka Camile řekla, že je jako Buffy přemožitelka upírů.

Duchy zabíjí pomocí Athame, které je pošle pryč z tohoto světa.

Anotace ( vlastními slovy ):

Casovi přijde typ na jednoho ducha od přítele z New Orleans, Annu krví oděnou. Cas se přestěhuje do Thunder Bay se svojí matkou, přihlásí se ve městě na střední a snaží se o Anně zjistit víc.
Nakonec se v Thunder Bay seznámí s Thomasem a Camile kteří mu pomáhají o Anně zjistit víc. Cas bere Annu jako poslední zkoušku před tím než pojede pomstít svého otce, kterého zabil duch vyznávající Woodoo, ale vrah Casova otce je blíž než si myslí.


O druhém dílu vám můžu říct jenom pár věcí, protože jinak by jste přišli o překvapení 1. i 2. dílu.
Cas, Thomas a Camile pokračují jako "lovci duchů". Cas s Thomasem odjedou do Londýna, kde se potkají s Justine. Dozvědí se o řádu, který stojí za vytvořením Athame, a taky že Athame by mělo zabíjet nejen "zlé" duchy, ale úplně všechny. Další problém je ten, že řád chce aby Justin nahradila Case, nejhorší na tom je to, že aby Athame mohla používat Justine tak by Casova pokrevní linie musela vyhynout.

Můj názor na knihy:
Mě se obě knihy moc líbily, ten první díl byl sice lepší, ale bez druhého by to nebylo ono. Zkrátka obě knihy se vzájemně doplňují. Byla to moje první kniha čtená z klučičího pohledu a vůbec mi to nevadilo, ba naopak se mi líbilo, že je to konečně něco jiného.
Původně jsem četla jenom Annu krví oděnou a to na čtečce, ale druhý díl jsem nemohla sehnat a tak jsem se rozhodla si koupit obě knihy a rozhodně toho nelituji.
Ještě bych chtěla dodat, že díky obálkám to možná působí trochu děsivě, ale jako hororová kniha mi to úplně nepřijde i když některé části... no přečtěte si je a uvidíte.


Hodnocení ( pro obě knihy )


Tak to je všechno můžete mi napsat váš názor na knížku nebo jestli si jí chcete přečíst. Za každý komentář budu ráda.

*Verča*

1 komentář:

  1. Ja si tú knihu musím zohnať, tak strašne sa na ňu teším :)

    http://booklovers-world.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.