Nové knižní přírůstky #25

Zmizelé z Cooley Ridge už jsem přečetla a je to neotřelý, překvapivý thriller o drbech v malém městečku, po jehož dočtení jsem jen seděla a snažila se vstřebat zážitek. 


Knížka kterou přečtete zhruba za hodinku a budete se u ní smát a zároveň chvílemi ztrácet víru v lidstvo. 


Rudá volavka by měla být o ruské špionce, která byla nucena projít výcvikem 'volavek', ty jsou cvičeny ke špionáži za pomoci svádění. Nevím jak vám, ale mě to přijde jako zajímavé téma, takže se nemůžu dočkat jak bude knížka zpracovaná. Navíc je to 1. díl z trilogie. 


Když jsem pod stromečkem našla tuto knížku měla jsem velkou radost. Sleduji stejnojmenný seriál a jsem z něj více než nadšená. Příběh služebnice je z budoucnosti, ve které ženy mají problém otěhotnět. Pokud by to pokračovalo stejným způsobem, lidstvo by vymřelo. Proto jsou z lidu vybírány služebnice, jejichž úkolem je otěhotnět a porodit dítě. 


Abych pravdu řekla, vůbec nevím co od knížky čekat, ale ten název mě hodně zaujal. Budu ráda když mi napíšete jestli jste knížku četli jak se vám líbila.


Recenzní výtisk z nakladatelství Euromedia. Psychothriller by měl pojednávat o geniální dívce, která zapříčinila tragédii.


Nádherná knížka o fyzice, už jsem si jí prohlížela a jsem maximálně nadšená.


Ještě všechny pohromadě.


Jaké nové přírůstky máte za prosinec vy? 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.