Podtrženo, sečteno #4


PŘEČTENO

Dnes se podíváme na poslední shrnovací článek za rok 2017. Podařilo se mi splnit Knižní výzvu a dosáhla jsem hranice 40 knížek. Za poslední měsíc a půl jsem přečetla celkem 9 knížek s 2615 stránkami.




35. Krycí jméno E219 - Terry Shaft 



36. Sex komiks - Philippe Brenot, Laetitia Corynová



37. Vařit dokáže každý - Matthias F. Mangold


38. Infernum - Mark Maria Kraft 


39. Falešný román - Magdalena Mintová 


40. Divné hlášky z knihkupectví - Jen Campbellová


41. Poslední hodina - Jeffery Deaver


42. Mléko a med - Rupi Kaur


43. Zmizelé z Cooley Ridge - Megan Miranda 





ZRECENZOVÁNO

První přečtenou knížkou je Krycí jméno E219 od mladé české autorky Terry Shaft. Knížka byla kritizována ze všech stran a ani já se neubráním kritice. Knížka místy nedávala smysl a zakončení knížky... hrůza děs. 

Sex komiks je velká komiksová knížka o dějinách sexuality. Občas měla knížka podivný překlad, ale dozvíte se v ní spoustu zajímavostí a mě prostě bavila. Vařit dokáže každý je skvělá kuchařka, která vás naučí vařit úplně od základu. Pro začátečníky v kuchyni je ideální.

Infernum je thriller z českého prostředí. Knížka byla hodně surová, což mi nevadilo, ale iritovala mě hlavní hrdinka, která si asi přišla jako bohyně sexu a vrhala se z jednoho chlapa na druhého. Falešný román je příběh o bohaté, rozmazlené holce, kterou otec odstřihne od peněz. Knížka je ve stylu série Aristokratka, ale možná mě bavila ještě o trochu více. 

Divné hlášky z knihkupectví je krátká knížka u které se zasmějete a chvílemi možná budete ztrácet víru v lidstvo, přesto všem knihomolům vřele doporučuji. Poslední hodina je novinka z nakladatelství Domino, ačkoliv autor za sebou nenechává žádné mrtvé i tak ale dokáže navodit dokonale temnou a děsivou atmosféru.

Mléko a med vyvolala ve světě knihomolů velký rozruch. Knížka se čte opravdu rychle, některé básničky jsou zajímavé a k zamyšlení, přesto mi cena přes 300Kč přijde za takovou knížku hodně. 

Zmizelé z Cooley Ridge je dokonalá tečka na závěr roku. Thriller, který je psán zajímavým, neotřelým způsobem a po dočtení vám bude dlouho trvat než ho vydýcháte.


Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.