Nové knižní přírůstky #21

Vítám vás u dalšího přírůstkového článku, tentokrát tu mám 22 nových knížek. A to jsem si říkala, že žádné nákupy knížek o prázdninách. :D


Obraz Doriana Graye a Cantervillské strašidlo jsem už sice četla, ale chtěla jsem je mít v knihovně. 
Na Kladivo na čarodějnice jsem byla nalákána Péťou z Ráje knihomolky, vypadá to na zajímavou četbu. 
A Krysaře od Viktora Dyka si plánuji přečíst už dlouho, tak snad to konečně vyjde.


Jako další tu mám čtyři knížky od Edgara Alana Poea. Už dlouho si od něj plánuji něco přečíst a tomu vydání jsem nemohla odolat...


Kdo by nezbožňoval Sherlocka... 
Vyhoďme ho z kola ven vypadá rozhodně zajímavě. Navíc knížky z prostředí psychiatrické léčebny mě dost lákají, takže se nemůžu dočkat.


Ve stínu černých ptáků je knížka, po které jsem pokukovala už hodně dlouho a za 19Kč v LK... no nekupte to. :D 
Dceru čarodějnice už jsem i přečetla a nejen podle mě to není žádný zázrak. 
Městečko Pines mě zaujalo hlavně svou obálkou a příběh vypadá také velice zajímavě.


Tekutý písek je skvělá knížka, jedná se o thriller a pro mě je to jedna z nejlepších knížek tohoto roku. 
Má ji rád, nemá ji rád je další knížka od autorky S. J. Bolton, která si mě získala knihou Tak to je, tak to bude. Bohužel tady jsem příběhem nebyla až tolik zasažena, přesto skvěle napsaná kniha, kterou s klidným svědomím doporučuji.
Spící obři jsou sci-fi thriller, který je psaný formou rozhovorů. Skvělý příběh bez zbytečných popisů.


Blackout vypadá skvěle, fyziku mám ráda, tak uvidím, jestli mě knížka bude bavit. 
13 Reasons Why je knižní předloha pro seriál, který vidělo hrozně moc lidí. Já seriál již také viděla a knížku se moc těším.
Na knížku Napůl zlý jsem četla samé pozitivní reakce, a tak jsem ji v knihkupectví nemohla nechat.


Na poslední díl Selekce jsem se hodně těšila. Korunu mám právě rozečtenou a nechytlo mě to tolik jako předchozí díly.
Můj psí život je moje druhá knížka od Martina Čápa. První byla Čarodějka a tu jsem si moc užila.
Harryho Pottera vám snad nemusím představovat, toho krásné nové vydání mi v knihovně prostě nesmělo chybět.


A ještě všechny pohromadě. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.