Nové knižní přírůstky #19

Po delší době tu máme nové knižní přírůstky. Tentokrát tu mám 5 nových knížek.


Nejchladnější dívka ve městě chladu je recenzní výtisk z nakladatelství Omega. Knížku už mám přečtenou i zrecenzovanou a moc se mi líbila. Je to zase něco jiného než klasické knížky o upírech a mně se to moc líbilo. 
Omlouvám se za tmavší fotku, ale prostě mi to k té knížce sedělo.

Upřímně, z toho že mám konečně doma Sirénu jsem celý den byla hotová a pořád jsem si jí prohlížela. Už se nemůžu dočkat až se do ní začtu. 


Mám první a poslední díl. ale jelikož znám filmy prakticky nazpaměť, myslím, že to vadit nebude. Teď budu číst 1. díl a moc se na něj těším. 


První dva díly této trilogie jsem našla ve slevě, vypadaly skvěle a zkrátka jsem neodolala. Pokud jste tuto sérii četli tak mi napište jestli se vám líbila, protože netuším co od ní očekávat.



Ještě pár fotek z mého pobytu venku, je to zkrátka velká událost, když jednou vyjdu ven. :D


To je pro dnešní článek vše. Určitě mi do komentářů napište jestli jste některou z knížek četli nebo to máte v plánu.


Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.