Nové knižní přírůstky #17



V dnešním článku se podíváme na nové přírůstky za prosinec a část ledna. K Vánocům jsem dostala nejen nové knížky, ale i novou knihovnu, což vy, kteří sledujete můj instagram (kde jsem momentálně aktivní každý den!), už víte. 

Na samotnou knihovnu mám taky v plánu udělat článek, ale asi počkám, až se mi vrátí všechny půjčené knížky, aby nějaká nechyběla. :D Tak konec plánování a jdeme na knížky. 


Začneme vánočními dárečky.
První tři knížky jsou od Sarah J. Bolton. Obětina, Volavka a Už mě vidíš. Po tom, jak jsem byla uchvácena třetím dílem ze série Lacy Flint, Tak to je, tak to bude, jsem si přála další knížky, které autorka napsala a nemůžu se dočkat, až si je přečtu. Sarah píše velice poutavě, děj má dobře promyšlený a zkrátka jsem se do jejího stylu psaní naprosto zamilovala. 


 Další je Hostina pro vrány! Už mám čtyři díly, ale zatím jsem žádný nepřečetla. Já jsem si řekla, že to začnu číst, až budu mít všechny, takže si budu nejspíš muset počkat do léta, až budu mít narozeniny. Musím říct, že všechny vedle sebe vypadají naprosto úchvatně.♥

Byla jsem v kině na filmu Dítě Bridget Jonesové a během půlhodinových reklam jsem přemýšlela a došlo mi, že z knížek jsem ještě pořád nepřečetla ani jednu, takže hned první věc, kterou jsem po příjezdu domů udělala, bylo, že jsem si jí objednala. Hned jak dočtu recenzní výtisky, které tu mám, pustím se do ní, protože Bridget naprosto zbožňuji. :D


Čas zapomnění je recenzní výtisk z Euromedia Group a byla to láska na první pohled. Doufám, že mě knížka nezklame, ale anotace vypadá velmi dobře.


 Ledové srdce je druhý recenzní výtisk z Euromedia Group a i u této knížky vypadá anotace velmi slibně.


Elitu jsem četla začátkem minulého roku jako e-knihu a když jsem ji našla na megaknihách za 182Kč, musela jsem si jí koupit. Ke kompletní sérii mi ještě mi chybí První a Šťastně až navěky, Původně jsem si je nechtěla kupovat, ale obálky jsou dokonalé a příběh si mě z nějakého důvodu taky získal.


Illumiae jsem si taky původně vůbec kupovat nechtěla, ale nikde jsem jí nemohla sehnat na přečtení. Jednoho šíleného večera, stráveného marnou snahou se naučit biologii, chemii a zeměpis, jsem byla už tak vyčerpaná, že jsem potřebovala něco alespoň trochu pozitivního, a tak jsem si knížku objednala a neskutečně se na ni těšila. Už po prolistování jsem věděla, že tahle knížka bude něco mimořádného a minimálně zpracováním je velice zajímavá. Uvidím, jestli mě nezklame po dějové stránce, ale věřím, že to se nestane.



 A poslední knížkou je kniha Čenooké Zuzany od nakladatelství Omega. Knížku mám právě rozečtenou, jsem zatím za první třetinou a naprosto super! Doufám, že rozuzlení bude stát za to, byl by to krásný start do nového roku.

Ještě všechny najednou. :)




Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.