Nové knižní přírůstky #16





Zase se mi sešla větší hromádka knížek. takže jsem se vám je rozhodla představit. Omlouvám se za kvalitu fotek, ale fotila jsem je v době, kdy mi zlobil foťák, takže jsou z mobilu.


Tak to je, tak to bude je sice třetím dílem ze série Lacy Flint, což jsem samozřejmě nevěděla, když jsem si jí vybírala a dozvěděla se to až při čtení. Knížku jsem si vybrala pro slibně vypadající anotaci, které nešlo odolat. Recenzi už jsem napsala, takže se můžete podívat, jestli jsem byla nebo nebyla zklamaná.

S tímto příběhem jsem se poprvé setkala v osmé třídě, kdy jsem viděla část filmu. O dva roky později jsem si na film náhodou vzpomněla a rozhodla si ho pustit celý. Po dokoukání jsem jenom zírala. Film byl skvělý. Přítel ho označil za úchylný, ale mě to téma zaujalo. Hlavní postava vyrůstá v sirotčinci a už od mala projevoval jisté nadání, měl výjimečný čich. Dokázal se díky němu orientovat a aniž by se díval, popsat vše, co je okolo něj. Později se dostane k výrobě parfému a chce vyrobit ten nejlepší na světě, což zahrnuje pár zavražděných dívek, nepodařený pokus o extrakt z kočky a hromadu, opravdu hromadu šíleností. Na knížku se moc těším a doufám, že bude alespoň tak dobrá jako film.



Archiv je výsledkem mého řádění v Levných knihách, tedy konkrétně na jejich e-shopu. V našem městě máme taky takovou miniaturní pobočku, jestli se tomu tak vůbec dá říkat, kde mi paní pokaždé sežene, co potřebuji a díky ní ušetřím za poštovné. A teď zpátky ke knížce. Má krásnou obálku a anotace zní zajímavě. Očekávám spíš odpočinkovou knížku, ale třeba se z ní vyklube něco víc.


Vůbec nevím, nad čím jsem přemýšlela při objednávání této knížky. Pravděpodobně mě očaroval název nebo možná jistá podobnost s hlavní postavou v oblibě sériových vrahů. Nevím proč, ale přijdou mi hrozně fascinující. Čekám spíš brak, ale třeba se autorovi povede námět dobře zpracovat.


Slepí ptáci by měly být detektivka. Absolutně netuším, co čekat, jedná se o druhý díl ze série Beatrice Kaspary a většina lidí ji hodnotí průměrně až nadprůměrně. Žádný zázrak nečekám, ale těším se na zápletku, která nevypadá vůbec špatně.



Mezi nafocením a napsáním článku uplynuly minimálně dva týdny a během té doby mi přišly další knížky. Nechci na ně zbytečně vydávat další článek takže to propojím.

Knížka psaná z pohledu vraha. Jak bych tomu mohla odolat? Od autorky mě už zaujala knížka Wonderland, takže pokud se mi bude líbit Řezník mám další knížku na wishlistu.


Život po tobě je pokračováním knížky Než jsem tě poznala, která se mi velice líbila, takže jsem si druhý díl nemohla nechat ujít. Co mě mrzí je název. V angličtině to přece jen zní líp Me before you a Me after you, což se do češtiny prostě přeložit nedá. Kamarádka ji četla v originále a moc se jí nelíbila, ale neodpustila bych si její nepřečtení. 


Moje první anglická knížka. Pro mě je Harry srdcovou záležitostí a je to série, díky které jsem objevila svět knížek a přijde mi to takové... symbolické? A naprosto zbožňuji anglické obálky. ♥

Už se blížíme ke konci. Poslední knížka je e-kniha Nataša od českého autora Matěje Novobilského. Knížku mám rozečtenou a líbí se mi, ale pořád mi tam něco chybí. Na druhou stranu nemůžu soudit knížku po 30 stránkách, takže se nechám překvapit, co se z ní nakonec vyklube.


Dneska mám na vás dokonce tři otázky ohledně budoucnosti blogu.

  • Mám obnovit děsivou sérii a jednou za čtrnáct dní vydat např. článek o sériovém vrahovi? 
  • Bavily by vás DIY do knihovny jako třeba pobertův plánek, dračí vejce z Hry o trůny atd.? 
  • Filmové pátky (názor na 3 filmy a jeden seriál), ano nebo ne?
Na vaše odpovědi se budu těšit v komentářích. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.