Ultimate Book TAG




1. Bývá ti špatně při čtení v autě?
Knížku si beru hlavně na delší cestování, ale pokud mám zrovna rozečtenou knížku, která mě hodně baví, je mi jedno, jak dlouho pojedeme. Zpátky k otázce... při čtení mi bývá občas špatně, ale stejně pokaždé neodolám a čtu, dokud mi není hodně špatně, potom si otevřu okno, vezmu si žvýkačku a čekám, až se mi udělá o trochu líp, abych se mohla znovu pustit do čtení. 

2. Který autor má podle tebe jedinečný styl psaní a proč?
Mám pocit, že každý má svůj jedinečný styl psaní. Někteří sice píší podobně, ale stejně do toho vkládají část sebe...

3. Harry Potter nebo Stmívání? Třemi body obhaj svůj výběr


Mám pocit, že obrázek je dostatečná odpověď... Ne vážně, vím že někoho (pro mě z nepochopitelných důvodů) Stmívání baví, ALE nikdy bych se to neopovažovala srovnávat s HP. Jednou jsem měla snahu Stmívání přečíst a skončila jsem asi 100 stránek před koncem 4. dílu, kdy jsem si řekla 'dost bylo utrpení' a pustila jsem se do jiné knížky.

Harry Potter je zkrátka úžasná knížka, která vás donutí věřit na kouzla a doufat, že sova s vaším dopisem zabloudila, protože není žádné jiné vysvětlení, proč vám ještě nepřišla přihláška do Bradavic... A taky pokaždé, když večer začne blikat pouliční osvětlení nebo jakékoliv světlo jediným rozumným vysvětlením je, že po vás jsou mozkomorové.

4. Nosíš sebou nějakou tašku/kabelku na knížky? Jestli ano, co v ní je (kromě knih).
Deštník, peněženka, mobil, klíče zkrátka takové ty klasické věci, které zrovna ten den potřebujete.

5. Čicháš ke knihám?
Ano, pokaždé když si nějakou koupím, musím jí očichat a to samé, když se jí později rozhodnu číst. 


6. Preferuješ knížky s nebo bez menších ilustrací?
Je mi to jedno, knížku tvoří hlavně příběh. Některé knížky jsou moc hezky zpracované, ale nemusím mít obrázek na každé druhé stránce.

7. Která knížka se ti líbila, kdy jsi ji četla, ale později jsi zjistila, že to není zrovna "kvalitní psaní"?
Tato otázka se dá pojmout různými způsoby, ale hned mě napadl Harry Potter. Hned mě nekamenujte a nechte mě to vysvětlit. :D Asi tak polovina mojí třídy jsme blázni do HP a při češtině na to nějak přišla řeč. Říkali jsme, jak nás to hrozně baví. Profesorka nás chvíli pozorovala a potom řekla, že Harry Potter patří mezi pokleslou literaturu, tedy že je to literární brak... Nikdo nechápal, jak se může HP řadit do stejné skupiny jako např. Padesát odstínů šedi nebo cokoliv z červené knihovny.


8. Máš nějakou vtipnou historku, která zahrnuje knížku z tvého dětství?
Tak tady mě opravdu nic nenapadá.

10. Která knížka je ta nejtenčí v tvé knihovničce?
Bude to nejspíš Famfrpál v průběhu věků, který má pouhých 66 stránek.

11. Píšeš? Vidíš sama sebe v budoucnu jako autorku?
Když jsem byla menší, tak jsem psala příběhy, které  měly maximálně tři kapitoly a nikdy jsem je nedokončila. Později jsem si uvědomila, že to nemá smysl, a tak teď nepíši nic kromě článků na blog.


12. Kdy jsi začala číst?
Ještě ve školce. Rodiče na to občas vzpomínají a říkají, že jsem byla chvílemi až otravná, jak jsem se pořád ptala 'Co je tohle za písmeno?'. Potom jsem sama začala dávat písmenka dohromady a naučila se číst. 

13. Jaká je tvoje oblíbená klasika?
Já klasiky příliš nečtu, ale když už se do nějaké pustím, většinou se mi líbí. Od Oscara Wilda jsem četla Obraz Doriana Graye a Cantervillské strašidlo. Od Shakespeara Hamleta a Romeo a Julie. Nedávno do školy Lakomce od Moliéra a ten byl sice trochu zmatený, ale opravdu jsem se u něj zasmála.

14. Byl tvůj oblíbený předmět ve škole Český jazyk a literatura?
Já jsem spíš na Fyziku a Matematiku.


15. Kdybys dostala knihu, kterou jsi četla a nelíbila se ti, co bys udělala?
Jestli je to myšleno jako dárek, tak to by se nikdy nestalo. Mě když chce někdo koupit knížku, nechá mě si jí vybrat a nebo mi napíše o seznam knížek, které chci a potom si vybere jednu nebo dvě, které mi koupí. 

16. Která méně známá série se podobá Harrymu Potterovi nebo Hunger games?
HP asi žádná a HG například Univerzita výjimečných: Zkouška.



17. Jaký máš zlozvyk při natáčení videí?
...

18. Tvoje oblíbené slovo?
Asi vydedukovat a potom, když se jedná o nějakou určitou situaci tak fytoremedializace a termonukleární. :'D jop, jsem divná...

19. Jsi šprt (nerd), trapák (dork) nebo moula (dweeb)? Nebo rovnou všechno?
Nevím, úplně bych se nezařadila ani do jednoho, ale ke šprtovi mám hodně daleko, třeba teď bych se měla učit na zeměpis, fyziku a biologii, ale prokrastinuji, jak to jen jde.

20. Upíři nebo víly? A proč?
Asi upíří. Víly mě nikdy moc nelákaly.


21. Měniči nebo andělé? A proč?
Opět volím tu temnější stránku, tedy měniče. Pokud se ovšem nejedná o plačící anděly, protože ti jsou super!

22. Vlkodlaci nebo duchové? A proč?
Spíš duchové. K vlkodlakům žádný vztah nemám.

23. Zombíci nebo upíři? A proč?
Opět upíři, přijde mi lepší sání krve než požírání mozků...

24. Milostný trojúhelník nebo zakázaná láska?
Nejsem velký fanoušek ani jednoho, ale pokud to je nenásilně vložené do děje a vše se netočí jen kolem vztahu, nemám s tím problém.



25. A poslední!!! Romantická kniha nebo akční kniha, která má pár romantických scén?
Na 100% akční kniha, která má pár romantických scén. Já na tu romantiku moc nejsem...

Dneska jsem dočetla Skoro směšnou story od Neda Vizziniho, takže začátkem příštího týdne můžete očekávat recenzi.

Pokud jste tag dělali, hoďte mi do komentářů odkaz, ráda si ho přečtu. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.