Knižní výzva 2016 - 20 knih

Tak jsem se konečně dohrabala k 20 knížkám... Jop, přijdu si celkem trapně, když vidím, jak ostatní mají už svoje výzvy splněné, nebo se ke svému vysněnému číslu blíží. Zkrátka jsem poslední dobou jela spíše na filmové vlně a knížky odsunula do pozadí. Zbylé 4 měsíce tohoto roku se ale přesunuji z čsfd na čbdb a pokusím se pokořit alespoň tu 50.



11. Čtyřka - Veronica Roth (recenze)

moje hodnocení:  
 


12. Kečupová mračna - Annabele Pitcherová  (recenze)

moje hodnocení:

13. Krvavá Mary - Alexander Stainforth (recenze) 

moje hodnocení:


14. Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti - Ransom Riggs (recenze)

moje hodnocení:


15. Deník malého poseroutky: Staré dobré časy - Jeff Kinney (recenze)


moje hodnocení:


16. Než jsem tě poznala - Jojo Moyesová (recenze)

moje hodnocení:


17. Bohatá čínská přítelkyně - Kevin Kwan (recenze)



moje hodnocení:

18. Univerzita výjimečných: Zkouška - Joelle Charbonneau  (recenze)

moje hodnocení:

19. Dcera - Kierra Cass (recenze)

moje hodnocení:

20. Záblesk světla - Garth Stein (recenze)

moje hodnocení:

S článkem jsem měla trochu zpoždění, právě čtu 22. knížku, takže doufám, že článek s další desítkou, bude co nejdřív.

Kolik knížek už máte přečtených vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.