Nové knižní přírůstky #9



1. Knihou je Dýchání pod vodou od Alex Flinn.

Knížka má na databázi knih hodnocení 73% a abych pravdu řekla, byl to takový impulsivní nákup. Od této autorky jsem si již objednala Netvora, který by mi měl přijít tento nebo příští týden, a tak jsem si řekla, že budu mít od této autorky aspoň dvě knížky (ano, moje logika při nakupování knížek...).


2. Knihou je Farma od Toma Roba Smitha.

Ta si na databázi získala hodnocení 85%, takže jsem zvědavá, jak se mi bude líbit.


Ještě společně. Posledně jsem měla knížky slazené do červena a dneska do bíla. To vypadá, jako bych to dělala záměrně. :D


Jaké knížky jste si koupili naposled Vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.