Nové knižní přírůstky #7

+


Vítejte u 7. Knižních přírůstků! Budu je dělat vždy za 2 týdny, aby se tu nahromadilo víc knížek. :)

1. Knížka

Tohle je knížka, kterou mám doma delší dobu. Možná si říkáte, proč jsem si jí kupovala znovu?
Odpověď je snadná. Půjčila jsem ji kamarádce, která se k ní nezachovala úplně nejlépe a má hodně poničenou vazbu a když jsem ji viděla na bux.cz za cca 50Kč, nemohla jsem ji tam nechat.

2. Knížka

 Tak tady si vůbec nevzpomínám, o čem knížka je. Kupovala jsme jí taky přes bux.cz a vím, že mě zaujala, ale už je to přece jenom nějaká doba.

3. a 4. Knížka

 Konečně nějaký ten balíček.

 Je to Harry Potter a Tajemná komnata + jsem dostala jako překvapení knížku Neoficiální průvodce Harry Potterem - Fakta a zajímavosti, které musíte znát.

5. Knížka

Ta mi přišla, až když jsem měla článek hotový a vše nafocené, takže není nahoře mezi hromádkou balíčků. :)

Je to knížka Final Cut  - Vrah z internetu, kterou jsem si koupila na doporučení Lucky z Knižního nebe a moc se na ní těším. :)


Celá hromádka :) 

Tak já jsem opravdu spokojená a na knížky se moc těším. :3 

A co vy? Jakou knížku nebo jste si koupili naposledy? 

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.