30 Days Book Challenge #2 - Neoblíbená kniha

Po delší době zase navazuji na 30-ti denní knižní challenge. Tak jdeme na to tentokrát je to Moje neoblíbená kniha.



Takže já patřím mezi tuto skupinku lidí : ( dočtu jednu knihu ) To je absolutně nejlepší kniha na světě ten děj ten konec, akce to je hodně promyšlená knížka, ( dočtu jinou knihu ) Ta knížka je prostě boží, to je tak promyšlený děj to je dokonalý...

Takže asi pochopíte, že pro mě neoblíbená kniha prostě neexistuje....

Všechno má své ALE... takže moc nemusím takové ty zamilované knížky, moc romantiky to prostě není nic pro mě, ale každý dobrý příběh jí trochu mít musí :D takže to vlastně nedává asi vůbec smysl no nic.

Ale je tu jedna knížka, která mě samotnou překvapila, že jsem jí nehltala. Snad všichni co jí četli říkali, že je super. Já osobně jsem tak uchvácená nebyla a po tom co jsem dodržela svoje pravidlo ( pokud se ti nelíbí knížka přečti si 50 stránek a když nic tak se na to vykašli ), každá knížka se vám po 50-ti stránkách nějak dostane "pod kůži" takže jí ve finále máte rádi, ale tohle se nestalo u knížky HOSTITEL je natočen i film, který mě taky moc nezaujal ( a to je co říct ) když o tom tak přemýšlím tak to nechápu je tam všechno co mám na knížkách ráda a přesto se mi tahle nelíbí...

Určitě jí chci, ale dočíst protože já NESNÁŠÍM nedočtené knížky takže asi tak :)




A jaká je vaše NEoblíbená kniha ? 


Budu ráda za komentář i odběr a užívejte si prázdniny !!! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.